Efter påske: 7 ting du skal gøre for at få din butik forårsklar

Efter påske: 7 ting du skal gøre for at få din butik forårsklar

Påsken er en kærkommen pause – både for dig, dit personale og dine kunder. Men når chokoladen er spist, og hverdagen melder sig igen, er det tid til at få skruet op for energien og gjort butikken klar til foråret. For det er netop nu, at mange kunder har tid, lyst og...

Sådan bruger du marketing til at styrke din optikerforretning

Sådan bruger du marketing til at styrke din optikerforretning

Marketing for optikere Som selvstændig optiker kan det være svært at finde tid og overskud til marketing. Du har kunder i butikken, ansatte at tage dig af og opgaver, der kræver dit faglige fokus. Men samtidig ved du, at synlighed og kundeloyalitet ikke kommer af sig...

5 rapporter enhver optiker bør gennemgå hver måned

5 rapporter enhver optiker bør gennemgå hver måned

📊 5 rapporter enhver optiker bør gennemgå hver måned Introduktion I en travl hverdag som optiker kan det være fristende at "bare få tingene til at køre". Men de mest succesfulde optikere i dag har én ting til fælles: De bruger deres data aktivt. Ved at gennemgå få,...

Optimering af beskedkæder

Optimering af beskedkæder

Effektiv kommunikation er afgørende for enhver virksomhed, og det gælder bestemt også for optikere. Med den stigende konkurrence og forventningerne fra moderne forbrugere er det vigtigere end nogensinde før, at optikere formår at levere en problemfri og personlig...

Ny hjemmeside, nye priser

Ny hjemmeside, nye priser

OptikPartner lancerer ny hjemmeside og prisstruktur Vi er stolte af at præsentere vores nye hjemmeside hos OptikPartner! Vi har lyttet til vores kunders feedback og har arbejdet hårdt på at skabe en mere overskuelig og brugervenlig platform, der gør det nemmere for...