Funktioner
Læs mere om funktionalitet med Optikpartner
Intuitivt kasseapparat
Vi har designet et brugervenligt kassesystem, der er hurtigt at bruge og nemt at lære. Det fungerer problemfrit med eksisterende eller ny hardware. Alle dine data synkroniseres til skyen og er tilgængelige fra hvor som helst.
Betaling på dine vilkår
Hos OptikPartner kan du betale som du ønsker:
- Verifone / Nets (Kreditkort)
- ClubPAY / Stripe (Kreditkort)
- ResursBank (finansering)
- PensoPay (webshop/abonnement opkrævning)
- PBS
- Har du brug for det, har vi en løsning. Ring til os, hvis du har specielle krav.

Synsprøver
OptikPartner giver dig mulighed for at arkivere dine kunders synsprøver sikkert og let via vores cloudløsning.
Når dine kunder ringer til dig og du er hjemme, så kan du let tilgå dine kunders data med sikker adgangskode.
Du har derfor altid mulighed for at give dine kunder et klart svar, du kan naturligvis også vælge din fritid, vi giver dig blot muligheder for at arbejde når du har lyst.
Glasbestilling
Glasbestilling har aldrig været lettere! OptikPartner integrerer med et væld af glasfabrikker.
- HOYA
- ZEISS
- Rhein Vision
- Optiswiss
- Swisscoat
- MPO
- og mange mange flere…
Lav din synsprøve i OptikPartner, og vi sender glasbestillingen automatisk videre til fabrikken, som du arbejder sammen med.
Det gælder naturligvis også alle de større linseleverandører som
- Johnson & Johnson
- VisionCare
- Alcon
- Bausch+Lomb
- og mange mange flere…

Abonnement / Kontrakt
Du kan naturligvis også styre dine abonnementer samt digitale kontrakter med kunderne.
Hvad end det er brilleleje eller kontaktlinseabonnementer, så har vi en løsning på det.
Det er virkelig nemt!
- Du opretter kunden i OptikPartner
- Opretter et abonnement
- Sender en digital kontakt til kunden
- De læser, godkender og tilmelder automatisk betaling.
Hvis dine kunder er lidt oppe i årene, så kan du naturligvis også gøre det sammen med kunderne i butikken.
Abonnementer har aldrig været sjovere eller lettere for dig!
Lagerstyring
Vi har en lang række værktøjer, som gør lagerhåndtering så let som muligt. Hos os får du blandt andet muligheder som:
- Lagerrapporter
- Delvis og fuld lageroptælling
- Komplet overblik ved flere butikker
- Assisterende genbestilling
- Indkøbsmodul
- Udprint af labels og stregkoder
- Centraliseret produktkatalog til webshop
Vi samarbejder med de største kæder i Skandinavien, og gør det muligt for den lille butik at få enterpriseløsninger.


Marketing
Vi er ikke blot et kasseapparat og journalføringssoftware. Disse har vi stor fokus på, men vi ved også hvor vigtigt det er for dig at vækste i din butik!
Derfor udvikler vi konstant nye spændende koncepter med butikker i Europa for at se, hvordan vi kan give vores kunder flere kunder.
Med i OptikPartner får du blandt andet
- Automatiske beskeder til dine kunder, disse beskeder kan kombineres fuldstændig efter dine ønsker. Har en kunde ex. købt solbriller i sommers, så læg ind at du skal høre om de er tilfreds til efteret og måske kommer forbi og kigger efter et par briller til sig selv eller en kæreste.
- Vi har påmindelser du kan lægge på kunden, det kan være ved årlige begivenheder, ex. bryllupsdag eller fødselsdage, det er helt op til dig.
- Vi tilbyder kundeundersøgelser, tilfredshedsundersøgelser. Få meget mere ud af at kende dine kunder.
- Vi udvikler Leadgeneration apps som vores kunder naturligvis får special priser på.
- Vi hjælper altid gerne vores kunder med gode ideer eller med at lave deres markedsføring eller hjemmesider.
Vi elsker at være med til at flytte branchen i den rigtige retning.
Real-time rapporter
OptikPartner fjerner gætværket fra beslutningstagningen med et kraftfuld salgs- og lagerrapportering.
Rapporterne er realtime det er slut med ventetid fra regnskabsafdelingen.
Hjælp med at øge profitten med vigtige detailmålinger, herunder salg, lagerniveauer, gennemsalgsrater, margin og mere. Få adgang til rapporter 24/7, hvor som helst.
