FAQ
FAQ
Hvad med mit tidligere kundekartotek?
Vi hjælper dig naturligvis med at flytte alle dine tidligere data til vores platform.
Vi gennemgår migreringen med dig, og sikre os at du er tilfreds med hvordan du tilgår dine gamle kunde data.
Hvilken krav til min computer har OptikPartner?
OptikPartner kræver ingen installation, du tilgår dine kunde data via din browser.
Vi anbefaler dig at benytte den seneste version af Chrome, men OptikPartner køre både på Safari, Edge og Firefox.
Du kan kører på både PC, Mac, tablet eller en smartphone.
Kan jeg have flere butikker under samme konto?
Du kan tilføje alle de butikker du ønsker under samme konto, hvilket gør det let at dele lager og eller kundekartotek.
Du betaler en licens pr lokation du har.
Hvor mange kunder kan jeg tilføje?
Der er ingen begrænsninger på hvor mange kunder du har, du kan tilføje alle dem du ønsker.
Kører OptikPartner på tablet og smartphone?
OptikPartner er fuld kompatibelt med alle smartphones og tablets.
Så du kan bruge Android eller IOS fuldstændig efter dine præferencer.
Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Du kan til hver en tid opsige dit abonnement. Du betaler 1 måned forud, og ønsker du ikke længere at være kunde kan du opsige fra dag til dag.
Du kan opsige dit abonnement ved at sende en email til info@optikpartner.dk.
Hvordan forgår betaling?
Du kan betale både med bank overførsel, eller du kan betale med kreditkort.
OptikPartner bliver normalt opkræver månedligt, og ellers betaler du dit SMS forbrug forud på en forbrugskonto med helt almindelig optankning.